Pouze 27 procent západoevropanů si myslí, že banka, jejíchž služeb využívají, jedná v jejich nejlepším zájmu. Ukázal to výzkum zákaznických názorů na maloobchodní…
Blogovat, či neblogovat? V poslední době jste jistě slyšeli hodně o blogování a možná uvažujete, že…
V Belgii byl spuštěn server,který bude zaregistrovaným uživatelům zasílat…
Jak řídit zákaznické e-maily E-mail je zavedený a mezi zákazníky často preferovaný komunikační kanál.…
Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska? Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…
O úspěchu e-mailu rozhoduje předmět a odesílatel Osobní e-maily dnes vedou v žebříčku nejvíce otevíraných reklamních zpráv.…
Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…
10 kroků k efektivní e-mailové kampani E-mailové schránky jsou dnes bombardovány reklamou a množstvím dalších…
Marketingové chyby malých firem Byznys je třeba stále sledovat, aby mohl být úspěšný a růst. Řada majitelů…
On-line Vánoce v Evropě - 51 miliard eur Uživatelé Internetu v Evropě utratí v letošní vánoční sezóně 51 miliard eur…
Studie odhaluje devět způsobů zvýšení zákaznické loajality Studie ukazují, že ztráta zákazníků nemá většinou nic společného s…
Prodejní nabídka – 1. část Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování…