Rady jsou jen rady

K tématu e-mailového marketingu existuje mnoho tzv. nejlepších postupů, srovnávacích testů a statistik. Každý má nějaký názor na to, jak jej dělat co nejlépe, což toto odvětví dělá složitějším. Firmy však potřebují specifické informace pro specifické situace.

- Posuďte zdroj. Zdroj vašich informací nebo statistiky se dá interpretovat různě podle toho, kde vznikl. Informace mohou být výrazně zkresleny.

- Kdo je publikum? Komunikační přístupy k jednotlivým druhům publika se mohou výrazně lišit.

- Jde jen o doporučení, ne slovo boží. Tzv. nejlepší postupy jsou pouze příklady, jak začít. Většinou se vztahují na hodně případů, ale ne na všechny.

Snažte se uplatňovat nejlepší způsob e-mailového marketingu pro vás, nikoli široké masy.

-kk-

Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine