5 klíčových prvků e-mailového designu

Vytisknout

Podle společnosti ExactTarget vidí stávající či potenciální zákazníci vaše e-maily v pěti stádiích. Nejprve se dívají na položku od (odesílatel), položku předmět a okno s náhledem zprávy. Pak vidí otevřenou zprávu tak, jak se zobrazí na obrazovce, aniž by popojížděli myší směrem dolů. Až poté si prohlížejí celou zprávu.Kolik lidí si přečte váš e-mail, případně jej smaže nebo označí za spam, závisí na tom, jak dobře dokážete své zprávy navrhnout vzhledem ke zmíněným stádiím. Marketingová…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace