6 mýtů o prodeji

Vytisknout

Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou obchodníků. Většina firem však hledá jen krátkodobá řešení a posílá své obchodníky na školení nebo jim zajistí kouče. Tím ale přehlíží skutečné příčiny problémů. Článek upozorňuje na základní mýty spojené s úspěšností prodeje.- Pokud se dobrý produkt neprodává, je to vina obchodníka. Prodej je ve skutečnosti jen jednou ze součástí širšího systému, v němž by měly úspěšně fungovat všechny aspekty od nejvyššího vedení firmy, přes…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace