Američané upřednostňují integrovaný marketing

Vytisknout

Integrovaná marketingová komunikace je pro letos již druhým rokem v řadě prioritou amerických ředitelů marketingu. Vyplývá to z výročního výzkumu organizace Association of National Advertisers (ANA). Na druhém místě se umístila odpovědnost marketingu a na třetím propojení marketingové organizace s inovacemi.Výzkumu se zúčastnilo157 marketérů z řad členů asociace. Rychle se vyvíjející tržní prostředí vyžaduje integrovaný přístup, vysvětluje prezident ANA Bob Liodice. Výsledky našeho výzkumu…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace