USA: On-line reklama nadále poroste

I když americká ekonomika celkově slábne, on-line reklama si udrží svou hybnou sílu a v příštím roce by měla dosáhnout hodnoty 10 % z celkového objemu investic do reklamy v USA. Vyplývá to ze zprávy společnosti eMarketer.

Zpráva s názvem U.S. Online Advertising: Resilient in a Rough Economy odhaduje, že on-line reklama dosáhne letos hodnoty 8,8 % z celkového objemu investic do reklamy v USA (25,9 miliardy dolarů). Příští rok by mělo dojít k nárůstu na 10 % (30 miliard dolarů).

„Americká on-line reklama ukazuje, že je mnohem silnější než ostatní mediální kanály,“ vysvětluje autor zprávy, analytik David Hallerman. I když se očekává zpomalení tempa růstu reklamy na Internetu, měl by doroku 2011 zůstat mezi 15 a 19 procenty.

-kk-

Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace