Dokonalá zákaznická zkušenost?

Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník koupí dům, získá na něj roční záruku a dodavatel mu sám zavolá měsíc před jejím vypršením, že by se rád spolu s ním přesvědčil, zda vše dobře funguje, může očekávat, že si u něj zákazník objedná i případné budoucí opravy nebo jej doporučí svým známým.

Podobně například společnost Microsoft prodloužila záruku zákazníkům, kteří si zakoupili produkt Xbox 360, u něhož se po určité době používání objevily problémy. Důležité je ale vědět, že dobrá zákaznická zkušenost není jen jednorázový prožitek. Vytvářejí ji firmy, které dlouhodobě ukazují, že mají o svého zákazníka zájem.

Firmy, které mají paměť (takže zákazníci nemusejí neustále opakovat svůj příběh) a skutečně poskytují zákazníkům trvalé hodnoty, chápou, že zákazník je nejhodnotnější entitou každého byznysu. Zacházejí se svými zákazníky nejen jako se zdroji příjmů, ale jako se vzácným a hodnotným zdrojem. Když jednají tímto způsobem, můžeme u nich vidět opravdu ohromné zákaznické zkušenosti.

-kk-
Zdroj: SearchCRM.com - server věnovaný řízení vztahů se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje SearchCRM.com