Prodejní nabídka – 1. část

Vytisknout

Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování nových zákazníků. Při tvorbě obchodních nabídek dochází v praxi ke třem základním chybám. První je vysílání informací o produktech, aniž by to čtenáře motivovalo k akci. Druhou je prezentace vlastností produktů namísto jejich výhod. Třetí je pak celková nejasnost nabídky, ať už jde o špatnou strukturu a orientaci nebo příliš mnoho nepodstatných informací.Tvorba úspěšné obchodní nabídky začíná důkladnou přípravou. Ujasněte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace