On-line zákazníci lépe vnímají behaviorální cílení

Vytisknout

Více uživatelů Internetu vnímá behaviorálně cílenou než kontextuální reklamu. Ve čtrnácti různých kategoriích to potvrdila studie společnosti Forrester pro firmu Revenue Science , která se zabývá behaviorálním cílením. Studie se zúčastnilo 2035 on-line zákazníků.Využití reklamy, kterou spotřebitelé vnímají, je klíčové a behaviorální cílení má spolehlivě nejlepší výsledky, vysvětluje viceprezidentka pro marketing v Revenue Science Marla Schimke. Když marketéři používají behaviorální clení, mohou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace