Marketing - zprávy z HR

Čtyři součásti úspěšné zákaznické zkušenosti

Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem celkových schopností její servisní organizace. Ne každý si však…

Jak připravit e-shop na Vánoce

Jak připravit e-shop na Vánoce

Pro majitele elektronických obchodů není nikdy příliš brzy na přípravy na…

Článek v rámci předplatného Průzkum: Call centra v ČR

Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice.…

Jak na vícekanálovou kampaň

Článek v rámci předplatného Jak na vícekanálovou kampaň

Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a…

Pozor na blogy

Článek v rámci předplatného Pozor na blogy

Co mají firmy dělat a naopak nedělat při reakcích na příspěvky o svých…

Výhodná koupě, nebo ztráta peněz?

Článek v rámci předplatného Výhodná koupě, nebo ztráta peněz?

Když si spotřebitel koupí nějaký produkt, těžko se jej vzdává, i kdyby to…

Budování značky vyžaduje příběh

Budování značky vyžaduje příběh

Příběhy společně s novými technologiemi dnes hrají silnou roli v budování…

Sedm smrtelných hříchů newsletterů

Sedm smrtelných hříchů newsletterů

Newslettery mohou být skvělé komunikační nástroje, chce to ale práci.…

7 tipů pro direct mail

Článek v rámci předplatného 7 tipů pro direct mail

Odezva příjemců direct mailu se zpravidla pohybuje v řádu jednotek procent.…

Budoucnost zákaznických průzkumů

Článek v rámci předplatného Budoucnost zákaznických průzkumů

Využíváte při průzkumu trhu stále tradiční focus groups? Pak vězte, že…

E-mailový marketing a la New York Magazine

Článek v rámci předplatného E-mailový marketing a la New York Magazine

Ne všechny rady jsou vhodné pro všechny marketéry. Marketingový ředitel…

Předvánoční nákupy přinesou rekordní útraty

Článek v rámci předplatného Předvánoční nákupy přinesou rekordní útraty

Předvánoční útraty Čechů dosáhnou letos opět rekordních sum. Experti hovoří…

Všichni zákazníci si nejsou rovni

Všichni zákazníci si nejsou rovni

Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k…

Výpis 38883900 z celkem 4675