Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se zákazníkem je testem celkových schopností její servisní organizace. Ne každý si však…
Pro majitele elektronických obchodů není nikdy příliš brzy na přípravy na…
Průzkum společnosti Genesys se zaměřil na call centra v České republice.…
Vytvořit vícekanálovou kampaň, která vyzdvihne výhody všech kanálů a…
Když si spotřebitel koupí nějaký produkt, těžko se jej vzdává, i kdyby to…
Příběhy společně s novými technologiemi dnes hrají silnou roli v budování…
Newslettery mohou být skvělé komunikační nástroje, chce to ale práci.…
Odezva příjemců direct mailu se zpravidla pohybuje v řádu jednotek procent.…
Využíváte při průzkumu trhu stále tradiční focus groups? Pak vězte, že…
Ne všechny rady jsou vhodné pro všechny marketéry. Marketingový ředitel…
Předvánoční útraty Čechů dosáhnou letos opět rekordních sum. Experti hovoří…
Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k…