10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 6. část

Vytisknout

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků úspěšné e-mailové marketingové kampaně. Podobá se situaci, kdy učíte někoho jezdit na kole. Přináší dobré výsledky, když je zájemce o novou dovednost horlivý, vy mu dáte kolo a ukážete, co dělat. Když však máte dát dohromady písemné instrukce, které mu poslouží k samostudiu, je to mnohem obtížnější.Článek přináší 10 rad, jak vytvořit efektivní strategii e-mailové kampaně. V šesti částech pak podrobněji vysvětluje…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace