Čtyři fáze složitého obchodu

Vytisknout

Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti. Když se pak ale dostane na vyšší pozici, kde uzavírá složitější a větší obchody, základní znalosti již nestačí. Při takových obchodech se často opakují dlouhé prodejní cykly, které zahrnují rozhodnutí více lidí na různých úrovních. Je třeba řešit střety různých perspektiv, sahajících nejen za hranice vaší firmy, ale možná i země.Velké obchody vyžadují systematický přístup, aby mohly být úspěšné. Mezinárodní strategický…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace