Lekce e-mailové etiky

Vytisknout

E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace firem. Při jeho použití je však třeba dodržovat určitá etická pravidla. Článek je shrnuje do 12 doporučení.- E-mail není důvěrný. Informace, které vymažete ze své schránky, ještě nejsou nenávratně pryč. Držte se proto pravidla neposílat e-mailem nic, co byste nevyvěsili na billboard.- E-mail není vždy doručitelný. I když z vaší schránky zpráva odejde, nemusí vždy dojít do schránky příjemce. U důležitých zpráv proto…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace