Zavolá zpátky?

Vytisknout

Když obchodník telefonuje potenciálnímu zákazníkovi, často ustrne na tom, že marně očekává, že mu zákazník zatelefonuje zpět. Článek proto přináší několik rad, jak motivovat potenciální zákazníka, aby se ještě ozval.- Několikrát zmiňte jméno důvěryhodné osoby, která vám daného zákazníka doporučila. Hned na začátku hovoru upozorněte na to, kdo vás doporučil. Stejným připomenutím můžete i skončit.- Zmiňte konkrétní téma, o kterém chcete hovořit. Například uveďte, že byste rádi slyšeli jeho názor…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace