Psychologie proniká do marketingu

Vytisknout

Teorie marketingu využívá v posledních letech stále více poznatků z oblasti psychologie. Ty pomáhají jednak mapovat chování spotřebitelů a jednak lépe zacílit marketingové snahy. Výzkum 1000 největších firem v EU z roku 2005 odhalil, že každá třetí firma zaměstnává psychologický tým a 78 % procent úspěšných firem má vlastního psychologa zaměřeného na nákupní chování.Na zahraničních univerzitách se stále více prosazuje psychologie trhu, psychologie reklamy, psychologie výzkumu trhu, psychologie…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace