Zlatá pravidla e-mailového marketingu

Vytisknout

E-mail patří mezi nejméně nákladné marketingové nástroje. Vstupní náklady jsou tak nízké, že si i malá firma může dovolit zavést e-mailovou kampaň v poměrně krátkém čase. S pomocí dobře nastavených pravidel pak e-mail dokáže velmi rychle náklady i vrátit. Někdy jsou výsledky (jako samotná podstata internetu) dokonce okamžité.E-mail navíc není jen nástrojem, který přivede vaši značku až k zákazníkům. Nabízí také možnost zavést dialog se zákazníky. Článek proto shrnuje základní pravidla úspěšného…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace