Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Čas začít s marketingem 2.

Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž zvyklé zajímat se především o výrobní problémy a věří, že je ve stále tvrdší konkurenci…

CRM trendy pro následujících 5 let

Článek v rámci předplatného CRM trendy pro následujících 5 let

V následujících pěti letech čeká oblast CRM sedm zásadních trendů z…

Vícekanáloví zákazníci nakupují více, ale...

Článek v rámci předplatného Vícekanáloví zákazníci nakupují více, ale...

Není žádná novinka, že zákazníci nakupující u jednoho obchodníka…

On-line marketing 2006

Článek v rámci předplatného On-line marketing 2006

Příchod nového roku s sebou přinesl i řadu předpovědí, čeho se dočkáme v…

Čas začít s marketingem

Článek v rámci předplatného Čas začít s marketingem

Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…

Fotografie vzkvétá

Článek v rámci předplatného Fotografie vzkvétá

Rozvoj digitální fotografie přispěl k tomu, že fotografie je dnes…

Pozor na základní chyby při psaní tiskových zpráv

Článek v rámci předplatného Pozor na základní chyby při psaní tiskových zpráv

Napsali jste tiskovou zprávu a chystáte se ji rozeslat vašim kontaktům v…

Nejvíce otravují pop-up okna

Článek v rámci předplatného Nejvíce otravují pop-up okna

Řada uživatelů internetu je znechucena komerčními webovými stránkami.…

2006 - rok služeb v CRM

Článek v rámci předplatného 2006 - rok služeb v CRM

V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti…

Zákazník chce být loajální

Zákazník chce být loajální

Revoluce přicházejí, protože staré způsoby dělání věcí již nemají smysl. V…

Loajalita může zmizet s jediným kliknutím

Článek v rámci předplatného Loajalita může zmizet s jediným kliknutím

Internet ulehčuje zákazníkům vyhledávání firem, produktů či služeb a…

Reklama na pováženou

Článek v rámci předplatného Reklama na pováženou

Reklama na hraně etických zásad vyvolává řadu diskusí, na druhé straně však…

Stížnost jako příležitost

Stížnost jako příležitost

Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…

Výpis 39793991 z celkem 4578