Firemní časopis - 2. část Vedení firmy se po konzultaci s marketingovým oddělením rozhodne zařadit mezi nástroje pro komunikaci se zaměstnanci časopis. Po pečlivé úvaze se vytvoří první…
Jak na stránku o firmě Máte na svém webu stránku O nás? Máte ji jen proto, že ji mají všichni…
Pozor na interní zákaznický servis Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…
Odhlášení neznamená konec Žádosti o odhlášení ze seznamu příjemců (unsubscribe) jsou v e-mailovém…
Ve Spojených státech se rozvíjí tzv. buzzmarketing. Tento trend slovní…
Firemní časopis - 1. část V poslední době firmy začínají komplexněji zaměřovat své marketingové snahy…
Hostovaná zákaznická střediska - pro a proti V roce 2004 se světový strh s CRM začal zajímat o hostovaná zákaznická…
Vzpoura proti strojům Jedním z hlavích témat nedávné konference SpeechTEK 2006 v New Yorku byla…
Automatická odpověď v nepřítomnosti jako marketingový nástroj Pokud odjíždíte na dovolenou, vaše automatická odpověď na e-maily bude…
Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…
Asie se chystá řešit telemarketing Zatímco v západním světě již existuje legislativně ošetřená kontrola…
Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…
10 tipů pro obchodní dopisy Spolu s tím, jak dnes většina lidí závisí na e-mailu, se klasické obchodní…