Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými dokumentačními a archivovanými informacemi. V rámci CRM sbírají firmy data…
Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co…
Výzkum trhu je pro malé firmy často ta poslední věc, kterou považují za…
Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do…
Marketingoví odborníci hovoří o důležitosti integrované marketingové…
Networking představuje dobrou příležitost setkat se s novými lidmi mimo…
Konkurence na trhu vzdělávání vede školy k propracovanějším marketingovým…
Konkurence na trhu vzdělávání vede školy k propracovanějším marketingovým…
Firmy se neustále snaží najít alternativy k tradičním marketingovým…
Podíl kontextové reklamy na trhu on-line reklamy odhadují odborníci na 5 až…
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…
S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…
Každý den čteme různé newslettery. Některé jsou kvalitní, jiné naopak.…