Rostou investice do televizní reklamy

Vytisknout

Podle monitoringu TNS Media stouply hrubé výdaje firem v České republice na televizní reklamu za minulý rok zhruba o 2,84 miliardy na 23,18 miliardy korun. Jde o meziroční nárůst o přibližně 14 procent. Největším inzerentem byla stejně jako předloni společnost Procter & Gamble.Počet reklamních spotů na českých televizích stoupl o 84 212 na 285 394. Celkem odvysílaly přes 1882 hodin reklamy. Podíl TV Nova na sledovanosti reklam klesl o 15 procent na polovinu všech diváků. Prima si naopak…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace