Desatero zákaznického servisu Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme plnit jejich potřeby, pomohou nám růst a navíc nás doporučí svým…
Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách…
Jak se vyhnout vyhoření v internetovém marketingu V posledních deseti letech opustila ve světě řada lidí internetový byznys a…
Behaviorální marketing není jen cílení Řada on-line marketérů se domnívá, že behaviorální cílení reklamy je…
Úspěch e-komerce závisí na budování vztahů Žijeme v digitální éře. Ze všech stran se na nás valí e-komerce, e-tohle a…
Správa znalostí podpoří CRM Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…
Pět slov, která nepatří do reklamy Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co…
Brzdí vaše ego váš marketing? Výzkum trhu je pro malé firmy často ta poslední věc, kterou považují za…
Klíčové tipy pro CRM Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do…
Marketingoví odborníci hovoří o důležitosti integrované marketingové…
Deset kroků k zákazníkům pomocí networkingu Networking představuje dobrou příležitost setkat se s novými lidmi mimo…
Marketing na školách (2. část) Konkurence na trhu vzdělávání vede školy k propracovanějším marketingovým…