Tři vánoční rady pro internetové obchody

Je váš web připraven na shon kolem blížícího se konce roku? Zimní sezóna znamená pro maloobchod významnou část ročního prodeje. Je tedy velkou příležitostí pro internetové obchody, aby plnily potřeby svých zákazníků a posílily tak vztahy do dalšího roku.

- Zdůrazněte sezónní obsah. Vytvořte dobře zásobené dárkové centrum a propagujte je na svých stránkách. Mělo by být jednoduché na prohlížení a umožňovat zákazníkovi výběr produktů na základě ceny nebo tematických kategorií. Zvlášť viditelně propagujte zboží, které zákazníci stěží najedou jinde.

- Poskytněte časově omezené speciální nabídky. Lidé, kteří nakupují na poslední chvíli, potřebují co největší pomoc. Jasně proto stanovte dodací doby a umožněte jednoduchý náhled do stavu skladu. Připravte časově omezené nabídky.

- Posilněte e-mailový marketing. Posílání zacílených nápadů na dárky e-mailem povzbudí zájem zákazníků o vaše stránky. S blížícími se svátky pomalu zvyšujte frekvenci rozesílání e-mailů. Začněte s týdenními radami na dárky a postupně zasílejte slevy a nabídky dvakrát až třikrát týdně. V posledních dnech můžete své zákazníky oslovovat denně.

-kk-

Zdroj: Target Marketing Magazine - web amerického čaospisu o direct marketingu a komunikaci se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje Target Marketing Magazine