Připravte e-maily na Vánoce

E-mail bude podle odhadů hrát zásadní roli v předvánočních marketingových kampaních. Jak jeho potenciál využít naplno? V první řadě byste měli mít spolehlivého partnera pro testování. E-maily by měly být dobře čitelné, opatřete si proto software, který zajistí, že vaše e-maily budou vypadat podle vašich představ. Zajistěte si také potřebnou ochranu před zneužitím vašeho obchodního jména a dalších údajů neoprávněnými třetími stranami (např. spammery).

E-mailový marketing před Vánocemi – klíčovou roční dobou – vyžaduje více než jen vytvoření vánoční grafiky nebo pozdravu v rámci stávajících kampaní.

- Zvolte správný předmět. Předměty vašich e-mailů by měly odrážet současné potřeby zákazníků. Měly by být krátké, naléhavé a soustředit se na výhody.

- Nejděte s davem. Testujte různé způsoby odesílání zpráv. Když se celý svět snaží oslovit zákazníky v pondělí, zkuste středu.

- Buďte osobní. E-mail má výhodu v možnosti osobního oslovování, takže se snažte využít co nejvíce osobních informací, které máte.

- Odpovídejte včas. Většina zákazníků očekává vaši odezvu do 24 hodin po odeslání svých požadavků. Ujistěte se, že jste na vánoční nápor připraveni.

- Vytvářejte pobídky. Využijte stávajících dat k připomenutí dřívějších nákupů zákazníků a pobídce k dalším.

- Buďte relevantní. Dobře načasované neprodejní zprávy mohou pomoci přilákat pozornost zákazníků. Využijte například newslettery, týdenní vánoční recepty nebo tipy na nákupy.

-kk-

Zdroj: CRM Today - informace z oblasti péče o zákazníka, CRM
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Today