 Web by měl lákat zákazníky
   Web by měl lákat zákazníky  Podoba vašich webových stránek se bude pochopitelně odvíjet od toho, co vaše firma nabízí a jaké obchodní příležitosti si od webu slibujete. Vždy byste si však měli…
 
    Kamenné obchody zatím mimo ohrožení
   Kamenné obchody zatím mimo ohrožení  Výzkum World Internet Project the Czech Republic ze září 2005 se mimo jiné…
 
    8 tipů pro malé firmy
   8 tipů pro malé firmy  Článek přináší osm tipů malým firmám, jak rychle zvýšit prodej a zisky.-…
 
    Nejčastější chyby při získávání publicity
   Nejčastější chyby při získávání publicity  První pravidlo úspěšného získávání publicity zní: Nesabotujte své úsilí…
 
    Nový zákon zmírní pravidla pro rozesílání reklamní pošty
   Nový zákon zmírní pravidla pro rozesílání reklamní pošty  Od srpna začne v České republice platit novela živnostenského zákona a s ní…
 
    8 tipů pro e-mailový marketing
   8 tipů pro e-mailový marketing  E-mail je jedno z nejsilnějších a zároveň také nejnebezpečnějších…
 
    Udělejte si čas na marketing
   Udělejte si čas na marketing  Pokud někdo podniká a ještě nemá zaměstnance, je sám na služby zákazníkům,…
 
    Základní pravidla e-mailové komunikace
   Základní pravidla e-mailové komunikace  Značná část obchodní komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu. Odchozí e-…
 
   Minula doba, kdy se organizace domnívaly, že zvládnou všechny marketingové…
 
    5 největších omylů zákaznických služeb všech dob
   5 největších omylů zákaznických služeb všech dob  Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
 
   I dnešní marketéři se mohou mnohému naučit od legendárního kartaginského…
 
    Zákaznická spokojenost ruku v ruce s odměňováním zaměstnanců
   Zákaznická spokojenost ruku v ruce s odměňováním zaměstnanců  Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do…
 
    Lepší on-line komunikace má smysl
   Lepší on-line komunikace má smysl  Internet umožnil firmám poměrně nenákladnou cestu k byznysu. Není třeba…