Výhody marketingu v elektronických médiích

Marketing v elektronických médiích má jiná pravidla než v klasických médiích. Kampaň se především plánuje podle potřeb firmy a nikoli uzávěrky tištěného titulu. Navíc je tu možnost sledovat zpětnou vazbu v reálném čase. Internet, SMS, MMS, e-maily a další kanály umožňují interaktivní komunikaci a zacílení na snadno lokalizovatelné jedince.

Ve virtuálním světě si můžete dovolit více kreativity a otevřenější způsob realizace. Kontakt se zákazníkem navíc nekončí, ale teprve začíná koupí. Můžete radit, jak vaše produkty lépe používat a doplňovat dalšími komponenty. Můžete také informovat o aktuální situaci.

Jste totiž ve fázi, kdy kampaně a reklamy tvoří nezanedbatelnou část obsahu média. Pokud znáte jeho formu, můžete ji podřídit obsahu a ovládnout prostor, ve kterém se uskutečňuje mezilidská komunikace.

-kk-

Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny