V minulém roce utratili Češi na internetu deset miliard korun, což oproti roku 2004 znamená nárůst o 40 procent. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (…
Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory.…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…
Rok 2006 by mohl být rokem skutečně globálního marketingu. Kampaně jako I'm…
Pohlednice jsou jednou z efektivních cest, jak přilákat návštěvníky k…
Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají…
Je velice efektivní pohlížet na všechny marketingové činnosti jako na…
Řada firem má problém s tím, že nabízí několik e-mailových newsletterů…
Propagační dopis musí být otevřený, čtivý, důvěryhodný a pobídnout příjemce…
Obliba používání kontextové reklamy na internetu roste. Tato reklama se…
Není pochyb o tom, že správný marketingový program dokáže podpořit váš…
Základem marketingu je komunikace. Úzce souvisejícím termínem je pak…