Vzpoura proti strojům

Vytisknout

Jedním z hlavích témat nedávné konference SpeechTEK 2006 v New Yorku byla rostoucí nespokojenost volajících se samoobslužnými systémy (IVR) při kontaktování zákaznických středisek. S příspěvkem na toto téma vystoupil například zakladatel vyhledavače v oblasti cestovního ruchu Kayak.com Paul English.English se tématem kvality IVR zabýval nejprve ve svém blogu, když však zaznamenal obrovský zájem o tuto problematiku, spustil speciální stránku Gethuman.com, která se zaměřuje na způsoby…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace