Zkušenosti nad zlato Mezinárodní softwarová společnost Amdocs uspořádala globální výzkum zákaznických zkušeností s poskytovateli telekomunikačních služeb. Účastnila se jej tisícovka…
Češi a sv. Valentýn Společnost Factum Invenio provedla průzkum, v němž zjišťovala názory Čechů…
Poskytují internetové obchody lepší služby? Loňská studie Světový projekt o internetu - Česká republika se mimo jiné…
Má smysl usilovat o věrnost zákazníků? Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti…
Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je…
V minulém roce utratili Češi na internetu deset miliard korun, což oproti…
Jak řídit reputaci 2. Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory.…
Neizolujte zákaznický servis Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…
Rok 2006 by mohl být rokem skutečně globálního marketingu. Kampaně jako I'm…
Pohlednice v marketingu Pohlednice jsou jednou z efektivních cest, jak přilákat návštěvníky k…
Sedm tipů pro budování značky Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají…
Marketing jako proces Je velice efektivní pohlížet na všechny marketingové činnosti jako na…