Kniha Philipa Kotlera 10 smrtelných marketingových hříchů vychází z marketingových auditů sedmi desítek obchodních firem, které byly prováděny přes patnáct let.…
Anglický pojem customer insight označuje důslednou koncentraci na potřeby…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…
Marketingoví odborníci se domnívají, že v následujících pěti letech bude k…
Při zavádění efektivní strategie pro komunikaci se zákazníky stojí firmy…
Affinity marketing staví na spřízněnosti, shodě a vzájemné přitažlivosti…
Offline propagace vašich webových stránek je stejně důležitá jako online…
Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí…
V České republice padly první pokuty za rozesílání nevyžádaných obchodních…
Strategie rozesílat co nejvíce zpráv co největšímu počtu lidí a co…
V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (…
Když se firma chystá vytvořit reklamní brožuru a podpořit tím svůj prodej…
Budování kontaktů je jedna z nejlepších cest k dlouhodobému vybudování…