Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování kvality zákaznických středisek. Technologie založené na content inteligenci (řízení obsahu)…
Provozovatelé internetových stránek by se měli v závěru roku zamyslet, jak…
Počet Evropanů nakupujících on-line roste Ve druhém čtvrtletí 2005 nakupovalo přes internet 73 milionů Evropanů, což…
Růst CRM v Evropě nebude tak závratný Britský list RSA Direct a mezinárodní společnost Harte-Hanks uspořádaly…
Článek přináší sedm nenákladných a efektivních tipů pro úspěšný marketing v…
Trénujte váš web jako atleta Pochopení zákaznického chování při používání vašich i konkurenčních…
Vylepšete plánování on-line kampaní Jste zcela spokojeni s tím, jak fungují vaše on-line kampaně? Možná byste…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je obchodní strategie, jejímž cílem je…
Dnešní mladí spotřebitelé využívají ve svém mladém věku více technologií…
Do tradičního světa reklamy stále významněji proniká internet. Obří boom…
Komerční rozhovor v rozhlase Rozhlas nabízí řadu komunikačních kanálů. Firmy mohou sponzorovat pořady či…
Virální marketing spočívá v rozesílání zprávy od prvních příjemců dál bez…
Pondělky zůstanou i v nadcházející vánoční sezóně nejvytíženějšími dny z…