Malé firmy by neměly dělat reklamu tak, jak to většinou vidíme v televizi nebo slyšíme v rádiu. Měly by se vyhýbat institucionální reklamě, public relations a…
Outdoorová reklama začíná poskytovat zadavatelům nové možnosti prezentace.…
Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…
E-mail je více než jen nástroj pro rozesílatele spamu a elektronické…
60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…
Jednou z největších výzev pro firmy je překonat konkurenty, kteří zastávají…
Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…
Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…
Dubové kolíky, česnek ani krucifix proti nim nepomáhají. Pokud chcete…
Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich…
Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto…
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…
PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá…