IP telefonie ano, ale...

Vytisknout

Společnost Genesys Telecommunications Laboratories vypracovala celosvětový průzkum, v němž se zaměřila na zájem zákaznických center přejít na IP telefonii. Oslovila přes 500 manažerů malých i velkých call center z dvaceti odvětví. Většina respondentů uvedla, že je během následujících třech let ochotna implementovat IP telefonii, chce si však při tom zachovat výhody dosavadních investic do softwaru a telefonní infrastruktury. Další klíčové závěry průzkumu zahrnují:- Přechod na IP telefonii…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace