Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů zvyšování firemních příjmů. Řada firem stále nemá srozumitelnou strategii rozvoje současných…
Zákazníci nemají rádi překvapení. Jejich loajalita naopak závisí na…
Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých…
Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály.…
Malé firmy i profesionálové na volné noze mohou zvýšit úspěšnost svého…
Objem obchodování přes Internet narůstá a podnikatelské subjekty by se…
Na světě žije více než šest miliard lidí ve více než dvou stech zemích a 24…
Firemní marketingové materiály musí zaujmout pozornost potenciálních…
Společnost Forrester Research, Inc. zveřejnila studii, v níž odhaduje…
Společnost Forrester Research, Inc. zveřejnila studii, v níž odhaduje…
Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití…
Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že…