Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Aby zákazník vydržel

Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich produkt zákazníka, který se k nim bude pravidelně vracet a bude možné předvídat jeho potřeby.…

Poznejte svého zákazníka

Poznejte svého zákazníka

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…

Tipy pro tiskové zprávy

Článek v rámci předplatného Tipy pro tiskové zprávy

Psaní tiskových zpráv působí na první pohled jako složitá věc. Dobře…

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…

Na skeptického zákazníka s emocemi

Článek v rámci předplatného Na skeptického zákazníka s emocemi

Zákazníci, kteří jsou obecně skeptičtí k reklamě dávají přednost emociálně…

Jak na on-line průzkumy

Článek v rámci předplatného Jak na on-line průzkumy

Současné vysoce konkurenční prostředí si žádá od firem rychlé jednání při…

Reklama versus PR

Článek v rámci předplatného Reklama versus PR

Všichni víme, jaké je nejstarší řemeslo. O tom, které je druhé nejstarší se…

Nastupuje starší generace

Článek v rámci předplatného Nastupuje starší generace

Generace současných padesátníků se začíná výrazně odlišovat od svých…

Základní chyby search engine marketingu

Článek v rámci předplatného Základní chyby search engine marketingu

Internetový obchod neustále roste. Marketing s využitím vyhledávačů (search…

Základy komunikace pro zákaznická střediska

Základy komunikace pro zákaznická střediska

Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…

Vlastní, nebo cizí trh?

Článek v rámci předplatného Vlastní, nebo cizí trh?

Expanze vbyznysu může nastat dvěma způsoby rozvojem vlastního trhu nebo…

Češi a značkové zboží

Článek v rámci předplatného Češi a značkové zboží

Společnost Factum Invenio provedla opakovaný výzkum postojů českých…

Jak na efektivní e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného Jak na efektivní e-mailový marketing

Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při…

Výpis 41614173 z celkem 4673