Zdarma k novým zákazníkům Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do jejich podvědomí dříve, než začnete prodávat. Výhodu mají bezesporu velké firmy, které…
Démoni marketingového měření Dubové kolíky, česnek ani krucifix proti nim nepomáhají. Pokud chcete…
Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich…
Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto…
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…
PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá…
Měříme spokojenost zákazníků Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…
Pět mýtů internetového marketingu profesionálních služeb Internetový marketing profesionálních služeb není totéž co marketing…
Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším…
On-line newslettery a eziny jsou jedním z nejefektivnějších marketingových…
Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka.…
Rádio v marketingové komunikaci Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum…