Pár tipů pro firemní blogování

Vytisknout

Stále stoupá počet firem či vysokých manažerů, kteří si vedou své blogy. V USA má například vlastní blog asi 5 procent ze skupiny 500 nejbohatších firem (Fortune 500), včetně společností GM, Microsoft nebo Nike. Tyto blogy představují spojení firemních zpráv, novinek a konceptů z řady produktů či služeb, zajímavých trendů a osobních pohledů zaměstnanců i vedoucích pracovníků.Pokud vaše firma ještě nemá svůj blog, měli byste o něm začít uvažovat. Spolu s vašimi webovými stránkami vám může pomoci…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace