75 % evropských marketérů upřednostňuje e-mail

Vytisknout

Nejpoužívanějším marketingovým kanálem v Evropě je e-mail. Potvrdil to výzkum více než 300 manažerů marketingu z hlavních odvětví ve Velké Británii, Francii a Německu, který společně uspořádaly společnosti Unica Corporation (globální poskytovatel firemního softwaru pro řízení marketingu) a Ovum (analytická společnost zaměřená na marketingové výzkumy).75 procent respondentů využívá nejčastěji e-mail, 73 procent web. I když však e-mailový a webový marketing rychle roste, 68 procent respondentů…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace