Pět slov, která nepatří do reklamy

Vytisknout

Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co se říká. Chytří obchodníci naopak vědí, že magická slova neexistují, zejména v oblastech zahlcených reklamou. Důležité je vědět také to, že některá slova užívaná v reklamě jsou dokonce škodlivá. Článek upozorňuje na pět slov, která by se ve vaší reklamě neměla objevovat.- Kvalita. Pravděpodobně nejužívanější slovo v reklamě. Právě proto byste se jej však měly vyvarovat. Co vlastně znamená kvalita? Každý produkt, který se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace