Sedm tipů pro budování značky

Vytisknout

Řada marketingových aktivit je neefektivní, protože firmy postrádají strategický základ pro budování svých značek. Pokud chce firma být úspěšná, musí nejprve objevit svou značku a poté učit ideální způsob, jak by ji měli vnímat zákazníci. Zkoumejte, jak může vaše značka přinést přidanou hodnotu firmě, zákazníkům i zaměstnancům.- Uvědomte si co je a není značka. Značka není logo ani produkt. Je to myšlenka, kterou vyvoláváte v myslích zákazníků. Jde o pocit, jaký zákazník má z vašich produktů či…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace