Ne každý zákazník se vám vyplatí. Pokud na některých zákaznících proděláváte a nedokážete je proměnit ve výnosné, měli byste se jich raději zbavit. Výpočtem nákladů…
Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…
Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je…
Zákazníci chtějí větší personalizaci internetových stránek, které…
Loajalita se vyplatí Loajalita je stav mysli. Z marketingového pohledu pomáhá zvyšovat podíl na…
Aby zákazník vydržel Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…
Tipy pro tiskové zprávy Psaní tiskových zpráv působí na první pohled jako složitá věc. Dobře…
Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…
Na skeptického zákazníka s emocemi Zákazníci, kteří jsou obecně skeptičtí k reklamě dávají přednost emociálně…
Jak na on-line průzkumy Současné vysoce konkurenční prostředí si žádá od firem rychlé jednání při…
Reklama versus PR Všichni víme, jaké je nejstarší řemeslo. O tom, které je druhé nejstarší se…