Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech spokojenosti, které pravidelně pořádáte s důvěrou, že odhalí problémy. Spoléhat na tyto…
Webové a e-mailové adresy představují zvláštní výzvu pro autory…
Příště, až budete rozesílat reklamní e-maily, mějte na paměti, že pro…
Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…
Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem…
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…
Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy…
Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí…
Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct…
Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou…
Většina z vás dobře ví, že náklady na mediální prezentaci firem rok od roku…
E-mailoví marketéři chtějí rozumět postojům uživatelů internetu, vědět, jak…