Čas začít s marketingem 3.

Vytisknout

Základem marketingu je komunikace. Úzce souvisejícím termínem je pak marketingový mix. Ten zahrnuje výrobek (produkt), cenu (price), místo (place) a propagaci (promotion). Někteří autoři hovoří ještě o osobnosti (personality). Marketing totiž hledá způsoby, jak poskytnout to, co chce zákazník, a ne jen prodat, co bylo vyrobeno. Existuje celá řada způsobů komunikace se zákazníky. Vycházet je třeba z toho, jaké kvality mají vaše produkty ve srovnání s konkurencí a jak je vnímají zákazníci.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace