CRM trendy pro následujících 5 let

Vytisknout

V následujících pěti letech čeká oblast CRM sedm zásadních trendů z hlediska byznysu i technologie.- Budou vládnout zákazníci. Zákazníci získají ještě větší vliv než dosud. Svou roli v tom sehraje globalizace, rozvoj internetu a dvou zásadních zemí Číny a Indie. Všude na světě budou mít zákazníci větší výběr produktů i služeb. Prosperovat budou firmy, které se naučí vést svůj byznys efektivněji se zaměřením na zákazníka.- CRM jako osobní byznys. CRM se stane daleko personalizovanější doménou z…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace