Vícekanáloví zákazníci nakupují více, ale...

Vytisknout

Není žádná novinka, že zákazníci nakupující u jednoho obchodníka prostřednictvím více kanálů utratí více peněz něž ti, kteří používají jediný kanál. Tato skutečnost má však i svou stinnou stránku pro firmy mohou být tito zákazníci nákladnější z hlediska prostředků, které je třeba vynaložit na jejich udržení. Ukázal to aktuální výzkum společnosti Jupiter Research.Pokud chtějí firmy provozující více nákupních kanálů posílit vliv svých kanálů jakožto faktoru oddělujícího je od firem, které fungují…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace