Rok 2004 přinesl velký rozvoj on-line obchodního kanálu. Zároveň vyvstala spousta otázek, které si firmy od té doby kladou, aby z tohoto kanálu dokázaly vytěžit to…
V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat…
Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení…
Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických…
Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné…
Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké…
V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní…
Analýza mezinárodní společnosti Mintel potvrdila, že nakupování pomocí…
Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…
Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou…
Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se…
Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-…
Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…