Marketing - zprávy z HR

Klíčové trendy internetového obchodu a marketingu

Rok 2004 přinesl velký rozvoj on-line obchodního kanálu. Zároveň vyvstala spousta otázek, které si firmy od té doby kladou, aby z tohoto kanálu dokázaly vytěžit to…

Jak vyčnívat z davu

Článek v rámci předplatného Jak vyčnívat z davu

V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat…

Barva je základ

Barva je základ

Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení…

Zákaznická komunikace: E-mail je záležitostí důvěry

Zákaznická komunikace: E-mail je záležitostí důvěry

Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických…

Na živo, nebo samoobslužně?

Článek v rámci předplatného Na živo, nebo samoobslužně?

Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné…

Top 8 marketingových a prodejních strategií

Článek v rámci předplatného Top 8 marketingových a prodejních strategií

Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké…

Volání k odpovědnosti

Článek v rámci předplatného Volání k odpovědnosti

V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní…

Internet ničí papírové katalogy

Článek v rámci předplatného Internet ničí papírové katalogy

Analýza mezinárodní společnosti Mintel potvrdila, že nakupování pomocí…

Zákaznické středisko, které funguje

Článek v rámci předplatného Zákaznické středisko, které funguje

Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…

Konec nekalým obchodním praktikám

Článek v rámci předplatného Konec nekalým obchodním praktikám

Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou…

Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska

Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se…

E-komerce: Jde o důvěru

E-komerce: Jde o důvěru

Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-…

Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Článek v rámci předplatného Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…

Výpis 42394251 z celkem 4672