Pondělí je den on-line nákupů

Pondělky zůstanou i v nadcházející vánoční sezóně nejvytíženějšími dny z hlediska on-line nakupování. Potvrdila to studie americké společnosti Atlas, která je poskytovatelem technologií pro digitální marketing. Budou pro on-line obchody stejně významné jako víkendy pro tradiční obchody kamenné.

Stejná situace platila i v minulém roce, který byl již třetím rokem v řadě, kdy pondělky byly na špici on-line nakupování. On-line zákazníci nakupují nejčastěji mezi polednem a třetí hodinou odpoledne. Studie společnosti Atlas dále ukázala jasný trend nárůstu vánočního on-line nakupování sedm až pět dní před Vánocemi.

-kk-

Zdroj: CRM Today - informace z oblasti péče o zákazníka, CRM
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Today
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace