7 tipů pro malé firmy

Článek přináší sedm nenákladných a efektivních tipů pro úspěšný marketing v malých firmách.

- Nedělejte reklamu jako velké firmy. Velké firmy usilují o zapamatování svého jména a budoucí odbyt. Malé firmy si to dovolit nemohou. Vytvářejte svou reklamu tak, aby vám přinášela okamžité výsledky.

- Nabídněte levnější ceny. Někteří potenciální zákazníci nechtějí platit vysoké ceny, které představíte. Jiné zajímá spíše cena, než kvalita. Nabídněte proto některé produkty v levnější cenové relaci, abyste o tyto potenciální zákazníky nepřišli.

- Nabídněte speciální verze produktů. Ne všichni chtějí jen levnou cenu. Někteří zákazníci jsou ochotní zaplatit více, aby dostali speciální produkt.

- Vyzkoušejte netradiční marketingové metody. Hledejte něco nekonvenčního, co chybí vaší konkurenci. Můžete vyzkoušet pohlednice, na kterých upozorníte na své webové stránky.

- Zkraťte své inzeráty. Zvolte kratší text, abyste jej mohli publikovat vícekrát za stejnou cenu. Kratší inzeráty navíc poutají více pozornosti.

- Vyzkoušejte sdruženou propagaci s jinou malou firmou. Spojte se s některou malou firmou, která není vaším přímým konkurentem. Nabídněte propagaci jejich produktů vašim zákazníkům a naopak.

- Využívejte výhody svých zákazníků. Už vás znají a věří vám. Snadněji je přimějete k obchodu, než když budete usilovat o někoho nového.

-kk-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace