Tři předsevzetí pro e-komerci v roce 2006

Provozovatelé internetových stránek by se měli v závěru roku zamyslet, jak efektivně dokázali sbírat zákaznická data, aby své stránky zdokonalovali. Jistě máte mnoho prostoru pro zlepšení. Pokud chcete v příštím roce dosáhnout lepší návratnosti investic do svých marketingových iniciativ a fungovat efektivněji, držte se tří základních oblastí.

- Zajistěte přesnost dat. Než se začnete rozhodovat na základě svých analytických informací o zákaznících, ujistěte se, že máte přesná data. Nespoléhejte na jeden měřící nástroj a pravidelně kontrolujte data. Začněte se sledováním cookies z vlastního i cizích serverů. Dále vylučte automatické programy typu spiders, identifikace jedinečných uživatelů a metodologii page-tagging.

- Měřte to, co má váhu. Určete si jasné priority pro analyzování. Nesoustřeďte se jen na informace poskytované nástroji pro obecné statistiky návštěvnosti.

- Optimalizace musí být prioritou. Firmy se často soustředí spíše na výběr a instalaci analytických nástrojů než na efektivní analýzu dat a jednání podle získaných výsledků. Optimalizace stránek nesmí zůstávat v pozadí.

-kk-

Zdroj: ClickZ - americký portál zaměřený na digitální marketing
Zobrazit přehled článků ze zdroje ClickZ