Sedm trendů pro on-line maloobchodníky v roce 2006

Společnost Forrester Research odhalila na základě svých výzkumů sedm technologií, které budou v následujícím roce transformovat on-line obchod. Zatímco v minulé dekádě šlo především o to, kdo má nejlepší webové stránky, v roce 2006 bude úspěch záležet na technologii, která dokáže propagovat základní pravidla obchodování – hledání zákazníků, poskytování služeb a způsoby, jak si zákazníky udržet.

- Really Simple Syndication (RSS). Tato metoda oslovování zákazníků má velkou výhodu oproti elektronické poště v tom, že nezahrnuje spam.

- SMS zprávy. Jsou finančně nenáročné a dostupné mnoha lidem.

- „Chytré“ placené vyhledávání. Nová generace vyhledávání umožní firmám kupovat lépe demograficky zacílené reklamy.

- On-line sdílení dat. On-line verze sdílení informací se bude využívat zejména k rozvoji mailing listů.

- Voice over Internet Protocol (VoIP). Telefonování přes internet zaznamená výrazný rozvoj.

- Blogy. Firmy mohou inzerovat v hodně čtených blozích.

- Podcasting. Je třeba začít se připravovat na reklamu, která bude využitelná v iPodech, jejichž počet stoupá.

-kk-

Zdroj: SearchCRM.com - server věnovaný řízení vztahů se zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje SearchCRM.com