17 tipů, jak získat odběratele newsletteru

On-line newslettery a eziny jsou jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů. Stávající i potenciální zákazníci, kteří se přihlásí k odběru newsletterů, dávají takto firmám možnost k navázání dalšího vzájemného vztahu. Jak tedy získat odběratele a podpořit váš byznys?

- Udělejte z formuláře pro přihlášení k odběru newsletteru přední součást vašeho webu.

- Okénko pro přihlášení umístěte na každou jednotlivou stránku vašeho webu.

- Po nákupu některého z vašich produktů požádejte zákazníka o přihlášení k odběru newsletteru.

- Sbírejte i jména lidí, kteří si prohlížejí vaše stránky, ale zatím nenakupují.

- Vybízejte stávající odběratele, aby předávali váš newsletter svým známým.

- Propagujte svůj newsletter na seminářích a diskusích.

- Propagujte newsletter ve svých reklamních spotech.

- Zpřístupněte archiv s předchozími newslettery.

- Na stránce pro přihlášení k odběru newsletteru publikujte reference ostatních.

- Na stránce pro přihlášení k odběru newsletteru umožněte přístup k minulým číslům.

- Pište články a distribuujte je specializovaným obchodním skupinám a webovým stránkám.

- Nabízejte dárky zdarma.

- Nabízejte zákazníkům informace o vašem webu a newsletteru při každém kontaktu.

- Požádejte své přátele z oboru, aby začlenili váš newsletter do svého mailingu.

- Přidejte odkaz na stránku s přihlášením k odběru vašeho newsletteru na řádek s přihlášením do diskusí.

- Rozešlete pohlednice cíleně vybraným příjemcům, kterým nabídnete dárek zdarma.

- Nikdy nepřestávejte získávat odběratele.

-kk-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How