Budoucnost reklamy patří interaktivitě

Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka. Současný zákazník je ale již zhýčkaný a výrobky si vybírá na základě stále většího počtu parametrů. Chce mít pocit, že se rozhodl správně a reklama mu poskytla všechny potřebné informace. Důležitou roli hraje také čas. Reklama proto postupuje ke stále větší interaktivitě.

Interaktivní reklama je mnohem účinnější. I přes svoji vyšší nákladnost může přinášet úspory. Rozšíření interaktivity přinese řadu pozitivních jevů, jako je například vyprázdnění poštovních schránek od zbytečných záplav letáků. Hlavní přínos však bude v tom, že dokáže přesvědčit příjemce reklamy, že nejsou pouhým terčem ohlupování za účelem vydávání peněz. Zbaví se také pocitu provinění, že reklamě podléhají. Článek přináší několik příkladů, jak by mohla interaktivní reklama vypadat.

-kk-

Article source Marketingové noviny - Czech website focused on marketing
Read more articles from Marketingové noviny