Aby zákazník vydržel

Vytisknout

Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich produkt zákazníka, který se k nim bude pravidelně vracet a bude možné předvídat jeho potřeby. Pak se z něho může stát klient nebo advokát či člen, partner nebo dokonce spolumajitel firmy.Opakované koupě je možné hodnotit podle aktuálnost i vzhledem k situaci na trhu, frekvence nákupu nebo peněžní hodnoty . Čím déle si zákazníka udržíte, tím výnosnějším bude. Komunikace s takovým zákazníkem je hladší, méně náročná na čas a…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace