CRM není zákaznický servis

Vytisknout

Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí na všechny problémy s uspokojováním zákaznických potřeb. CRM má ve skutečnosti se zákazníky společného jen velmi málo. Žádný software sám o sobě nezajistí spokojené zákazníky. Spokojenost zákazníků vždy začíná i končí pouze u nich samotných. Tím se ale myslí všichni zákazníci, i ti interní, tedy zaměstnanci.Prvním krokem k úspěchu je školení zaměstnanců zákaznického servisu. Firma by se měla postarat o to, aby tito…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace