Jak na efektivní e-mailový marketing

Vytisknout

Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při psaní obchodních a reklamních e-mailů je proto třeba dodržovat přesná pravidla. Článek popisuje tři nejzákladnější:- Odstavce by neměly být delší než 65 znaků. Uživatelé počítačů jsou unaveni neustálým pohledem na obrazovku. Čím kratší text mají před sebou, tím větší je pravděpodobnost, že si ho přečtou. Některé e-mailové klienty navíc automaticky zalamují text po 60 až 65 znacích, takže by delší text nevypadal dobře.-…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace