Tipy na dobré titulky

Titulek tvoří nedílnou součást marketingových sdělení. V marketingové komunikaci hraje dokonce zásadní roli. Čte jej totiž v průměru pětkrát více lidí než zbývající text. Měl by dokázat zaujmout čtenáře ve velice krátké době. Při vytváření titulků postupujte stručně a prostě, zároveň dejte poutavě najevo, co může čtenář získat. Článek tlumočí několik rad reklamního guru Davida Ogilvyho:

- v titulku uveďte druh produktu nebo cílovou skupinu zájemců,

- snažte se, aby titulek vždy sděloval něco nového,

- vyhýbejte se negativním formulacím,

- používejte slova jako nový, zdarma, uvádíme na trh, okamžitě, rychle, snadno, výhodná nabídka apod.,

- prezentujte příslib, výhodu.

Poslední dva body kritizuje nejlepší současný světový copywriter Gary Bencivenga. Slova jako nový a zdarma podle něho dnešní spotřebitele spíše otravují. Marketingové sdělení bylo mělo být co nejvíce důvěryhodné. Ideální je, když firma získá osvědčení odborníka v daném oboru či přímo spotřebitelské skupiny.

-kk-

Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny