5 omylů reklamních textů

Marketingoví odborníci se stále dopouštějí řady chyb při vytváření reklamních textů. Článek proto shrnuje alespoň pět základních chyb, kterým by se měli vyvarovat, chtějí-li se dočkat kýženého zvýšení prodeje svých produktů nebo služeb.

1. Soustředění na sebe namísto svého trhu. V reklamních textech se vždy soustřeďte na zákazníky.

2. Slabý nebo prázdný titulek. Pozornost čtenářů musíte zaujmout hned na začátku. Vaše titulky by měly být silné, agresivní (nikoli však vlezlé) a přesvědčivé.

3. Nedostatek odrážek. Reklamní text byste měli rozčlenit do krátkých, dobře čitelných úseků.

4. Velká slova a hantýrka. Reklamní text by měl působit jako přirozená konverzace, jasně a jednoduše.

5. Slabé nebo prázdné dílčí titulky. Každé tři až čtyři odstavce vašeho reklamního textu by měl oddělovat poutavý titulek.

-kk-

Zdroj: ezinearticles.com - Databáze odborných článků pro elektronické magazíny.
Zobrazit přehled článků ze zdroje ezinearticles.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace