Češi a značkové zboží

Vytisknout

Společnost Factum Invenio provedla opakovaný výzkum postojů českých spotřebitelů ke značkám a značkovému zboží. Výzkum probíhal vkvětnu 2005, v podobě řízeného interview s reprezentativním souborem 1046 občanů starších 15 let.Značkové zboží preferují čeští spotřebitelé u spotřební elektroniky, piva, vína, kosmetiky a dalších alkoholických nápojů. Preference neznačkových výrobků je nejčastější u potravin. Pro většinu Čechů je spíše než značka důležitější funkčnost výrobku.Ke změně značky se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace